7:e December

Nu är de sönda kväll..igen. Och imorgon börjar en ny vecka, underbart! ;P
Sitter här å läser på geografin lite, å de är tråkigt, de kan ja lova! Men de får gå...

Idag har ja hunnit med att:
 ♦ göra ungefär 3 matte tal
 ♦städat lite i rummet
 ♦suttit här vid datorn
 ♦åkt till Råda å lekt med Jocke å Nicko
 ♦ Fått äta "andra advents skinka" som min pappa kallade de (julskinka) Mycke gott!
 ♦Se Mamma Mia.

Jag tyckte inte att filmen va så bra som de flesta har sagt. Den kändes lite B-ig faktiskt.
Men de gick väl att titta på den iaf ;)

Funderar starkt på att hoppa in i duschen nu
 Och sen få sätta på mig min goda morgonrock efteråt å mysa lite! 
Mumma ;)

Godnatt!





(Så här såg vi ut igår :) )



Kommentarer
Postat av: Madelene

Alien-ögon på allihop nästan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback