Sunday night

Nu ligger man i sängen hos älsklingen, gottit! Trött är man också, trodde inte klockan va så mycke som hon va nu, så de kanske rent utav blir läggdags snart. De skulle vara underbart...

Idag har ja lagat mat hemma, de blev faktiskt gott. Något ja kan rekommendera till er.
Skriver receptet längre ner..
Annars då? Jo, försökte sätta mig med matten, men ja upptäckte ganska snart att de va tråkit så ja tog mig i kragen å gjorde lite julfint på mitt rum. De är ju faktiskt första advent om en vecka. Fatta va fort november har gått! De är julafton om en månad imorrn. Längtar!
När ja senare blev klar med rummet så åkte ja hit. Här har vi inte gjort så mycket. Tittat på 1 och en halv fim typ ;)
Först va de På smällen. Den va bra, å sen kom Mitt superex. Den va också bra, men den har man redan sett så...
Sen kom den nya familjemedlemen idag, Öja. Hon är så himla söt, ska ni veta! Så nu bor de sju hundar här, full rulle ;)
Bilder kanske kommer längre fram :)
Nej, ja undrar om sötnosen vid andra datorn har lust att komma hit å sova lite.. (?) För de vore ju mysit!
Godnatt!


Receptet (3-4 pers) :
1 gul paprika
1 röd paprika
creme fraiche
creme fraiche med tomat och basilika, eller nått liknande.
2-3 kyckling filéer.
Tillbehör: vilken pasta ni vill ;)

Stek kycklingen (ordentligt !!) å ha sedan i de andra, låt de få koka ihop i typ 20-25 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback