2 dagar...

...har gått, å ja är helt slut!
Gårdagen innehöll en massa! Samling halv 8 vid Tyska torget då, vandring till skolan för frukost. Klockan 9, va de upprop. Efter det blev det lite snack med Klassföreståndaren om lite allt möjligt, lunch. Show, som va helt okej...
Köpte kompendier å bok till Matten, rundvandring i skolan! :P
När allt detta va gjort, tror ja de bar hemmåt. Väl där så hann man inte så mycket. De va bara att slänga i sig lite mat å göra i ordning matlåda för sen va klockan typ 6 å då va de samling "mellan husen".
Så klockan 6 bar de av mot folkparken för lekar. De hade verkligen hittat på allt möjligt å skojj va de! :)

Idag, då drog matten igång. Klockan 8, hade jag min första föreläsning å direkt efter det va de lektion. Sen blev de väl lunch, lektion å föreläsning... En hel dag, med bara Matte. Mmm, de gillar ja... int.
Allt är ju så annorlunda mot gymnasiet också, så man får ju ångest av att bara tänka på de. Men de är ävl bara att bita ihop. Allt är nytt å man kommer väl in i det snart, förhoppningsvis? :P
Klockan 6, idag igen va de samling "mellan husen" å sedan vidare till Gripen, ett annat studentboende, på förfets. Där delades vi också in i grupper å fick gå till olika stationer å leka lite :) Sen bjöds det även på gyckel från alla deltagare. Lite små roligt så där! :D
Har även blivit tilldelade Nolle-uppdrag å ja kom i grupp "PomPom". Vi ska typ vara som hejjarklackar på 2 olika till ställningar.. Får väl se hur det blir! :)
Sen skulle det va fest på Trappan ikväll, men ja skippar de. Liten torrboll!

Som sagt, jag är helt slut. Så imorgon och på söndag blir det bara att vila upp sig å kolla på matten, för det behövs ju verkligen! Skulle ju egentligen ha varit med på campingen lör-sön, men ja skippar de. Måste ta igen mig lite! ;)

För övrigt är de väl helt okej här i Norrköping...lite ensamt bara!
Men ja klarar mig! ;)

Natta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback