Förbannat

åååå.. va arg ja, blir! Satt å skrev, la in bilder här å så tryckte ja på något å allt försvann!!
Usch!

Tappa lusten för att skriva igen. Men j kan väl skriva lite iaf!
Skippade ju campingen igår å tog en kväll med mig själv! De blev mest att sitta framför datorn å tvn, å lika så idag!
Kom faktiskt ut å tog mig en promenad idag, på ca 45 min. De va behövligt!

Just för tillfället sitter ja å tänker på hur gött de ska bli att få komma hem på torsdag!
Jag längtar verkligen så mycke! Saknar Joxi, mamma, pappa, timmy, lubbis å alla vänner!

Undrar allt hur det kommer gå här nere, vill ju inte ge upp än liksom..
Men de är ju inte allt för roligt att ligga å inte kunna sova på nätterna för att man har sån hemlängtan å ångest.
Liten å gnällig ja känner mig nu då, men de struntar ja i!



Skiter i bilderna nu, får se om de kommer upp nån annan dag!


Kommentarer
Postat av: malin

Du kommer fixa det! Klart att det är jobbigt i början, det skulle jag också tycka.

Men iofs är det bra att du längtar hem, för då vet man att man får se dig ibland iaf ;)

God natt!!



High five på Janne Sjö 42!!!!!

2009-08-16 @ 23:57:43
Postat av: Gila

Klart du fixar detta gumman. Ge det lite tid. Det har bara gått en vecka, det gåår över. Det är värt ett ska du se :) Kämpa på nu! Jag håller för tummarna här för dig. Och tror på dig. Så hoppas jag du hör av dig när du kommer en innemella så vi kan ses på fika elelr nått? Kämpa på nu! Du fixar detta, det går över när du blir lite mer hemmastadd. <3

2009-08-21 @ 09:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback