Första natten!

Ja  nu va första ,ensamma natten gjord.
Satt uppe vid datorn ett bra tag igår, enligt mig då. Finns ju vissa som sitter bra mycke längre.. hah. Men klockan va väl vid 12 skulle ja tro å ja gick å la mig. Låg å titta på tv tills ja va så trött att ja knappt kunde hålla ögonen öppna å kort därefter slocknade ja! :)
Vaknade vid 9, så de har inte varit några problem alls! Har sovit jättegott, förutom att ja har lite ont i nacken nu. 5 kuddar i sängen kanske inte är någon bra idè?
Ätit frukost, duschat å diskat är det ja har hunnit med än så länge. Ska snart sätta på mig ordentliga kläder å gå ner, ta ut cyklen å åka till försäkringkassan för att uträtta lte ärenden! Ska nog ta mig en liten rundtur också, se mig omkring lite mer!

Ikväll blir de Tjejfika!

Hej so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback