Galen

Nu har ja varit dålig på att uppdatera också..

Idag är det Torsdag å gick i skolan från 8-11. Började den nya kursen Byggnads- och Samhälls-planering. Får väl se hur det blir. Va mest info idag men redan imorgon ska vi ut å mäta upp ett hus å göra en ritning.
Nu kommer mitt intresse på prov iaf. Känns de inge bra efter detta, nej då är de inte detta ja vill hålla på med antar ja. Men ska ge det en chans till nästa helg, en vecka till..

Tankarna bara snurrar runt i huvudet just nu. Jag vet verkligen ingenting. Vill ja va kva här? Vill ja gå detta program, fast i karlstad? Vill ja inte gå programmet alls? Vad vill ja i så fall? Vill ja vänta med allt tills våren..?
BLIR GALEN!

Har Jocke hos mig nu, sen i söndags å de känns ju bra. Men ändå inte helt bra...!
 Ångest klumpen kommer fram varje morgon innan ja ska gå till skolan.. Vill verkligen inte ha de så, ja vill att de ska kännas bra!!!
GALEN, GALEN, GALEN...!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge det tid. Du är itne hemma stadd än. :) Jag tror det är rätt och du kna trivas bara du ger de tid. men du gör som du vill! Det ska kännas rätt också! :)

2009-08-28 @ 08:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback