Så typiskt!

För ca en timme sedan kom ja innanför dörren. Genomblöt..!
Jag bestämde mig för att ta cykeln å åka ut, som ja hade planerat. Ja såg att de hade regnat lite, men tänkte att de kan ju inte komma så mycket mer. Jag satte på mig regnjackan i fall att de skulle komma lite ändå.
Det små duggade lite när j hmtade ut cykeln, satte mig på å åkte iväg. När ja väl kommit fram till försäkringkassan som va mitt mål så stod det på dörren att de har stängt på onsdagar.. STÄNGT PÅ ONSDAGAR!
Så, så va de med det. Det var bara att börja trampa hemåt. Å just då, kom regnet. Det bokstavligen HÄLLDE ner, en riktig skur! Så ja blev dyng sur.. så lyckat! haha..

Nu hänger byxorna på elementet å torkar å själv sitter ja i morgonrocken igen.

♣ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback