091217

Då va de 3 år & 1 månad idag då ;)

Idag har ja tittat på tvn, som vanligt..läst tidningen, kokat spaghetti, bakat pepparkakor, plockat ur diskmaskinen å hängt tvätt. Riktigt flitigt!
Sen har man ju haft funderingar över juldagen.. Wermlandia eller Folkan?
Men jag tog mig ut med Olle till nöjesbutiken för att där köpa en biljett till Folkan. Med va Linda å Malin!
Det blir nog roligt, så slipper man fixa med skjuts å så, för de är väl inte allt för många som är "körbara" den dagen :P
Men men, tog mig också till badhuset med mamma å pappa. Gjorde mig ett par längder, å det bjöds ju på glögg, så det fick man ju lov att ta sig en kopp. Vilket inte va helt fel! ;)

Ja, imorrn blir det kanske Karlstad. Vi har inte bestämt oss än, beror på om de är för kyligt å grejer. Mamma får bestämma. Annars så drar ja väl till Myra antar ja, å då ska en fet godispåse släpas med!!



Dom blev goda, ja lovar! :)



Julgranen kom fram i helgen också, men vi har den inte tänd än. Kan ju inte vara allt för ivrig. Men det är ju bara 1 vecka kvar niu! :D 
Den är tänd på bilden, för ett test!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback