091229

Denna tisdag har avverkats i Karlstad med Jocke. De har vart mysit :) Gått i alla affärer å handlat upp alla mina pengar. Inte bra :P Men de är inte fel med lite nya grejer i garderoben ;) 
Gick till bussen vid 10 över 9 imorse å gissa om de va kallt?! De va svin kallt! Fy tusan säger ja bara, imorrn blir det bilen om ja ska ut...

Vilket ja kom på att jag måste. Måste in till AF å höra vart mina papper tagit vägen, de är allt bra sega de där typerna! Usch usch usch. Sne måste jag till HIFs kansli å få ett papper påskrivet. Om att ja ska blir överskriven till Edebäck! Tycker det ska bli spännande att få spela match igen. Jag känner mig oerhört sugen! ;D Taggad till 1000, hoppas att det blir snart :)

Jaja, nu ska ja sätta mig vid tvn å slappa. Om man nu får för skitungen här hemma, hon är just nu full av liv..
SUCK!

2 DAGAR KVAR PÅ 2009!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback