Natta

här sitter man framför datorn, mitt i natten. nästan iaf..
Kände mig rätt trött förut, men de har gått över. Ovanligt när de gäller mig faktiskt.

Ikväll har jag varit till råda på bingo, å ja vann självklart ingenting. Har aldrig hänt och kommer aldrig att hända.
Hade 1 nr ifrån 2ggr ikväll, men de gick inte hela vägen. Bingo suger verkligen!

Annars har ju denna vecka gått fort måste ja säga!
Måndag åkte vi till norrköping. Tittade läget, fick ju reda på tidígare under den dagen att jag fått en lägenhet! :) SÅ vi tog oss en resa dit som sagt. Låg på camping, gick på stan å orienterade oss. Så att ja vet vart ja ska när ja ska börja skolan liksom! :) Fick ju även se lägenheten.
Ingen höjdar lägenhet precis. Studentkorridor. Gemensamt kök. 17 kvadrat. Egen dusch å toa. Men så är väl studentlivet. Kändes ändå som att ja skulle kunna trivas där. Vilket ja verkligen hoppas att ja kommer göra!
De ligger ju väligt centralt iaf. ca 300m till centrum å ca 500m till skolan. soft ;) Kommer inte behöva röra värst mycket på mig.
Men för övrigt så verkar Norrköping vara en mysig stad. Hoppas att allt kommer att kännas bra!
Ja, visiten blev inte så långvarig vi åkte hem på onsdag.

Onsdag kväll följde jag med Jocke hem till Munkfors, å åkte hem idag.
Funderar faktiskt på att cykla dit imorgon, men det beror alldeles på hur vädret och orken är! ;)

Funderar på att släcka lampan snart, trötteheten kommer smygandes..

Måsta bara tillägga, innan ja stänger av, att imorgon fyller min systerdotter, Malou 10 år.
Känner mig gammal när ja säger så här; shit va åren går!
 Men det är verkligen sant, tycker inte de va så himla länge sen man åkte och hälsade på, på BB liksom..haha, Men de är 10 år sedan..
Å Ja å Jocke har, imorgon, varit tillsammans i 2år och 8 månader!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback