Go...

...kväll!

Äntligen fredag får man väl lov att säga då, igen.
Kan inte sluta tjata om hur fort dagarna går nu alltså, de känns helt sjukt!

Nästa vecka blir ännu kortare, studiedag på måndag. Planerar en resa till Linköpings universitet då, får väl se hur de blir med den. De är ju en del som dragit sig ur nu, å de känns lite smått meningslöst att inte åka iväg med två fulla bilar..
Men men, söker väl dit ändå sen.
Har ju faktiskt bestämmt mig för vad ja ska söka till i första hand och de blir Byggingenjör på Linköpings universitet. Fast kommer plugga på campuset i Norrköping, om de nu är så att man kommer in förstås!
Jag och Jocke har även börjat titta på lägenheter och så. Ja längtar så mycke efter att få flytta ihop med honom och starta ett nytt liv, eller vad man ska säga, Ska verkligen bli underbart att få något eget att pyssla om :)

Annars, En fredagskväll som denna ser det väldigt lugn ut för min del, ska sitta i soffan framför tvn med mammsen å pappsen å äta lite go, go mat :) Blir väl lugnt hela helgen, har ju match på söndag.
- DJ 28 final mot munkfors, i munkfors.. Tagga!

Nej nu ska ja dra mig mot tvn å se om de finns nått bra att glo på!
Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Gila

Oj, märks att jag inte pratat med dig på år å dagar. du vet vad du ska göra efter sommaren. å du ska flytta ihop emd jocke! Där ser man.. Värst vad man missar..

2009-03-13 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback