Fredagen den 13e

Igår blev det inte lika mycke uppdatering, åkte ju tll Myra.
Det kostar bara en liten tjugolapp att ta sig dit. Va lite små nervös för att ta mig dit. Visste ju inte vart ja skulle trycka av mig. Men ja kom rätt iaf, så nu vet ja bättre tills näsa gång å behöver inte oroa mig :)
Ja, igår lagade vi mat Spaghetti och Köttfärssås. Sen titta vi på tv, å ja va extremt trött så vid halv 10 gick vi å la oss.
Men självklart va inte Jocke trött, han va pratsugen å höll mig vaken. Så ja offrade mig att spela kort med honom tills klockan blev typ 1, sen slockna vi, eller de va vad jag trodde iaf. Fick nyss reda på att Jocke va vaken å hade gått ner å ätit å grejer! Skumt...

Idag då, klockan är nu halv 1. Har käkat en äggmacka å ska titta efter en buss hem.
Ikväll ska ja å Ida ner å titta på innebandy också tror ja, de är alltid lite skoj :)
Å de är ju för tusan fredagen den 13e idag. Har inte märkt av något än, men ja missar väl alla bussar idag eller nått liknande, hahah!
Godis dag idag också, men konstigt nog känner ja mig inte så sugen... hmm, men de kommer väl! ;)
Nu, varmlandtrafik.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback