Svinis!

kavrt i 1 idag åkte vi upp till sjukstugan å tog sprutan. Ja som vart emot att ta den för jag tycke det känns onödigt! Men mamma tyckte att ja skulle åka upp så de gjorde j aå Joxi. Där mötte vi Ida, Malin å Linda :) De blev före oss. hade själv nr 72 å de hade 65, 66, 67 tror ja :) De gick fort iaf. De ropa upp nummret sen fick man ta av sig på överarmen sen satte ja mig på stolen i mitt bås. Sköterskan parat med mig å fråga vad jag hört om sprutan å sen infrmerade hon mig mer om vad som skulle kunna hända. Så jga kom ut sist av oss alla, även om Jocke kom in stund efter mig :P
Efter detta belönade vi oss själva med en fika på wiener, mycke gott! Sen tog vi en vps. Kika lite i affärer, sen böev det blött å vi åkte hem å nu sitter vi här!

Ja, vet inte vad man ska hitta sig på med nu men de blir väl tvn efter at6t man tittat runt på allt på nätet! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback