Ägg!

Kom hem för ungefär en timme sen, duscha å stekte mig ett ägg till smörgåsen. De va gott de kan ja lova!

Träningen kändes väl sådär iaf, ingen smärta i höften! Lars gjorde verkligen ett underverk, det försvann redan dagen efter. Så ja... Jag fortsätter väl på måndagar så länge, så får vi se vad som händer, längre fram. Om man får någon respons.
  Kom t.o.m försent förut, så ja fick värma upp lite själv. Va upp till moster å klippte mig. Blev väl säkert en decimeter som åkte av, om inte mer.. Noga, de växer ut fort. Mitt hår behövde det!

Imorgon ska ja träffa Jocke en sväng, han ska till abf så vi ska ta en fika jämt efter de. Han ska med bussen hem klockan 12 så det blir inte allt för länge. Efter det ska nog ja, mamma & Malva till badhuset. Simma några längder å busa lite grann.
Sen får vi se vad dagen bjuder på!

Natten hoppas ja bjuder på lite sömn iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback