Hallonpaj

De är goda grejer de, har precis suttit å paoppat i mig en del. Å de va gött kan ja säga, men denna gång baka ja inte själv, de va de ekströms som fixa! ;)

Jocke har åkt hem också, så nu sitter man här igen alldeles ensam...eller resten av familjen är ju hemma men :P
Vi har inte gjort att dugg idag, jag skjutsa honom till ABF, satt vid datorn. Handlade hem potatis å satte igång å göra gratäng! :)
Gårdagens köttfärssås, ost å sen mos, med ägg i för att den ska kunna få det brända skalet ovan. Å de va gottit, såg inte så nice ut på tallriken, men smaka gott gjorde det.

Ska snart gå ut å leta bland gamla kort, kopior å se om ja hittar någor från våra resor som vi gjort genom åren. Tänkte försöka göra ett album tänkte ja, kan vara kul att ha å fylla på med senare! :)
Efter det tror jag att ja ska dra mig ner till hälsan en snabbis!


Nu -> Ut i förrådet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback