Innebandy

Va iväg på innebandyträningen vid 8.
Sprang ute först vid halv 8, gick lite små tungt. Men skulle  de inte göra de när ja inte tränat kondition ordentligt på hur läge som helst. De kommer väl, hoppas ja!
Klockan 8 stod man på planen med klubban i handen. Kändes helt okej faktiskt... Men så satte vi igång å passa längs planen, å mitt lår, eller min höft börja göra ont. TYPISKT! Försökte köra på men, de gjorde jävligt ont. Gick av planen kvart i 9, tänkte att de inte är så stor idé att köra på, om de nu blir värre.
De va svårt att spela också, de är ju ändå 5 år yngre än en så.. men får se hur de blir. Åker ner nästa måndag också å hoppas på att låret/höften är bättre då!

Innnan träningen va ja med pappa å handla, så nu är de fullt i kylskåpet igen å de gillar vi :) Åkte även med till Uddeholm, med min bil efter pappas. Han skulle lämna in den på polering. Tog med Lubbis då också, haha! Han börjar bli riktigt duktig på att åka bil nu. De går längre å längre innan han börjar Mjaua, högt!
I början så kom mjauandet igång redan på dalarakan utanför, men nu höll han sig till OKQ8, dessutom så mjaua han inte konstant! Dukti kisse!

Nu är älsklingen här också, de är skönt de. Slipper man sova ensam inatt, men det blir ju dock lite mindre med plats nu när vi ligger i min säng igen. Men de är mysigt att trängas också!

Ska nog faktiskt ta å göra mig natti klar nu, komma i säng i något sånär bra tid. Timmy ska skjutsas till skolan imorgon, klockan 8! De är min betalning för att ja lånat ett kort. Så de är!

Natta!


Kommentarer
Postat av: malin

haha! Kissen då! Det är du och tanten med rullatorn som har katten i korgen, fast du åker runt i bilen med katten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback