Dance fucker, dance!

Buggen igår, va SKIT rolig! :)
Kunde bara inte sluta flina när man snurra runt på golvet, så lätt att ja ska dit nästa onsda också.
Tänk va gla' mammsen är nu då, hon som tjatat på mig sen ja va liten. Å nu när ja äntligen är 19, så lyckas hon! haha! De va synd att ingen annan blev med bara, men de va ju några kändisar där iaf! :)
Får se om Anna blir med nästa vecka iaf, de vore något..
På tal om henne så ska ja dit ikväll å mysa å prata lite, de gillar ja :) Hoppas att hon gillar å se på Idol, för de måste ja se nu när ja missat de 2 dagar!

Imorse gick ja upp vid 8 typ, drog på mig kläderna. Sen så gick ja å mamma ut med stavarna, å de va kallt!
1,5 grader bara.. Burr! I Norrköping, på tisdag morgon, klockan 7 stod termometern på 9 grader. Så de är viss skillnad! :P
Men man ska väl inte klaga, för kyligare blir de..

Senare idag har ja tänkt mig att gå å plocka lite blåbär, om de finns några kvar? Å va snäll å göra en blåbärs paj, de skulle ju itne vara helt fel att sitta å smaska på en bit i eftermidda! Annars vet ja inte alls vad ja ska hitta på, hjälpa till med maten kanske? Baka lite mer? Man har ju helt plötsligt fått lite mer fritid nu..
Men ja måste ta tag i sökandet till universitetet. De öppnade ju den 15 september å stänger den 15 oktober, å tiden går ju fort så de är bäst att inte dryga ut på det för mycket!
Ska även försöka få med mamma till skatteverket, för att skriva in mig här i hagfors igen. Vilket krångel.. :P

 

Älskar dig!

2 år & 10 månader, idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback