....

Börjar bli sent nu känner ja, är trötter..
Men det är kanske inte så konstigt efter 1,5h bugg ikväll! Men roligt va de, lika roligt som vanligt! :)
Jag hade tänkt mig att de inte skulle vara så anstängande att bugga, men de är de fan. Blir genom blöt efter ett tag, men de är att bra härligt de å! ;)

Åkte till Munket igår, svärmor å mina favorit vovvisar har flyttat in hos Joxi. Mycke mysit :) Vi gjorde väl itne så mycke igår, titta på Idol. Sen blev de sängen å upp vid halv 10 igen. Ut å gå, äta lite frukost å sen vid 12 drig ja mig tillbaka till Hagfors.
Tid hos Arbetsförmedlingen..det gick på 40 minuter. Men innan ja fick min tid så krångla det väl, hon som ja skulle träffa egentligen hade inte tid med mig..(?) Mycke konstigt tycker ja, för ja hade ju tid klockan 1. Men som tur va kunde en annan person ta emot mig. Å de gick ju lika bra de, för han va trevlig, tycker ja :) Prata på vad ja har för planer å, bla bla bla. Sen kom vi fram till att de inte är så stor idé att ja har en jobbcoach å allt de där eftersom att ja antagligen ska plugga till våren. Så ja får klara mig lite själv å behöver inte komma dit förrän i november..Skönt!
Efter detta drog ja till Apoteket en snabbis, sen tog ja mig en tripp till Wiener. Träffa Iiz å Malin som satt å mös, med god mat :) Men något sånt blev de inte för mig, en kycklinggryta med ris väntade på mig hemma. Så strax efter detta drog ja mig hemmåt :)
 Hjälpte mamma med sin läxa också, eftersom att hon inte orkar skriva så får man väl lov att vara lite hjälpsam :) Sen blev det till att invänta buggen..

Imorrn kommer Joxi hit, vet itne när man det spörs..Får se vad man hittar på annars, hjälper mamma mer kanske?
En morgonpromenad blir det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback