100421

21a April och det ligger snö på backen! Suck...
Kände bara för att dra täcket över huvudet imorse när jag drog upp rullgardinen. Ska det aldrig ta slut?
   Men det kommer väl försvinna rätt fort, I guess. Om det inte redan gjort det på de flesta ställen. På vädret prata dom på att de skulle regna i eftermidda. Bättre..?

Idag ska jag sätta mig å läsa i kurslitteraturen. Det är så mkt kvar så jag vet inte hur jag ska hinna?! Har inte ens fått den sista boken. Hoppas verkligen att den kommer till bibblan idag, annars vettu tusan va ja ska ta mig till. Känns så meningslöst att behöva köpa den liksom, för att bara ha den 1 vecka. Fattar inte vad som är så svårt med att ta hem en bok?! Jag kom med lappen på vilka jag skulle ha för 3 veckor sen! Å de kan ju inte ha allt för mkt att göra där nere?

Jaja, nu ska ja inte slösa energi på de mupparna. Tänkte att jag skulle lägga den energin på att städa huset..dammsuga å plocka undan lite iaf. Vika tvätten som torkat.. Så roligt! :)

Ikväll ska ja då inte göra ett dugg, mer än att sitta farmför tvn.
För ikväll är det HOCKEY! Står nu 2-1 i matcher till HV, hoppas dom tar det ikväll.
   >> För då är det kört för DIF sen.
Woho, SM-GULD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback