100423

Fredag.
Idag fyller Nicole 16, Grattis :)

Sopbilen är utanför nu och ska hämta våran, som vanligt, överfulla soptunna. haha. Kan inte fatta att man kan få ihop så mkt :-P Myck intressant!

Igår va jag till Uni på föreläsning och seminarium. Drog kvart i ett när vi egentligen slutar 3. Men ja kände att det inte gav mig något och att jag ville hem!
  Det som stod på schemat va att Malin, Karin och Elina skulle komma hit :) Alla va här vid 6 tiden och vi började laga maten - Bakpotatis med chili- & baconröra! Det blev mkt gott! Efter att vi hade ätit fick jag ett sms av P "håll tummarna nu". Jag bara "vaddå?". Kom ju på sen att de va hockey på tvn, hur kunde ja ha glömt de!?
Så de va att plocka undan fort, göra iordning efterrätten (pannacotta med blåbär) och bänka sig framför tvn. Det ahde gått ca 6 min å HV låg under med ett mål när jag satte på tvn. Fy tusan! De låg under med 3-0 också, men lyckades hämta upp till 4-4 och ännu en förlängning skulle spelas. Denna vann HV! :D Woho, så nu står det 3-2 i matcher. Imorgon gäller det, i hovet.

Jaja, strax efter matchen begav sig alla hemmåt och jag gick och la mig. Trött som...som...ja nått iaf!

Så idag va ja uppe innan tuppen första gången jag vaknade. Katten skulle ha mat å sne skulle han ut. Ska bli skönt när pappa kommer hem och är uppe! :) Somnade sedan om till klockan va 9, gick då upp å gjorde iordning på diskbänken, satte mig efter det och åt frukost. Och nu sitter jag då här.
Ska strax sticka härifrån nu. Borsta tänderna och håret. Jag och Malin ska ut och cykla en sväng vid 11. Runt sjön tror ja de blir. Innan de ska jag fixa med Pier Pressure biljetter :)



Kommentarer
Postat av: nicole

Tack så mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback