100426

Månda môôran..again!

Har suttit och läst igenom kurslitteraturen och har lyckats komma igenom den. Nu återstår plugget... 
   Men just nu har jag paus, tänkte sätta mig vid tvn ett tag och vila ögonen från datorn. Börjar sakta men säkert få huvudvärk.

Tog en promenad med mamma i morse och funderar på att ta mig en kort, kort joggingtur så att jag får lite frisk luft. Kanske ska göra de istället för att titt på tvn..? Hmm.
   Ikväll ska jag iaf klippa mig och det sak bli skönt. Håret har ju växt som tusan så det kanske blir en 5cm i nacken som försvinner. Nice!
Annars är det väl då tänkt att jag ska sitta med näsan i böckerna. Men de vet man ju hur det blir... ;P


2 dagar kvar till Iiiizz kommer/flyttar hem!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback