100114

Redan torsdag! Å har sitter man med en rinnande näsa.. tragiskt!
Jag vill verkligen vara frisk tills på lörda. Tills Matchen! Men ja väntar tils imorgon å ser hur ja känner mig då.
Ska iaf spela forward på matchen, som ja inte gjort på flera år!! Herre..hur ska detta gå om ja nu ska va med?! Haha. Men det är väl kul att pröva på, om et blir helt bort i stôll så får väl nån byta då ;P

Har varit till af 2 gånger idag. Jag blir så less på den där platsen. Ja skulle va där vid 10 tiden. Men va han som ja skulle prata med där då? Nej. Han han blivit försenad från en möte i munkfors... Så ja skulle vara så vänlig å komma tillbaka vi 11 tiden. Vilket jag gjorde, å han va där!! HEJJA!
Så nu är ja avskriven därifrån fr.o.m den 24, FETT!

Ska ta mig en sväng till Myra nu tror ja. Får se om ja orkar med å va kvar under natten, om dom ens vill ha mig där.. haha!


Kommentarer
Postat av: Becca

vf ska du avskriva dej? :)

2010-01-14 @ 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback