2010-01-01

Nu är det nya året här! År 2010!
Detta betyder ett nytt år med många möjligheter, framgångar å motgångar. Jag känner på mig att det kommer bli ett bra år!
Jag har inte något nyårslöfte så då finns det heller inget att bryta. Vilket man kan vara bra på... ;P

Men men, går dagen va rolig. Den tillbringade då i Våle, med familjen Lindberg/Bromander. Kom dit vid 12-13 tiden då jag hjälpte till med att duka borden och göra i ordning för middan. Midda blev det vid 15 tiden. Potatisgratäng med "vitlökssmak" :P till detta va det fläskfilé, champinjonsås å sallad. Å ja åt som en gris, fy tusan va mätt jag blev. Såg ut sm en liten ballong sen, forbannade mage!
Men lite efterrätt gick ner iaf. Nån knäcktårta som Sabbe å LInda hade gjort, mycke god!
Vid middan va vi 13 pers, vilket va mycket trevligt. Sabbe skulle jobba så hon å Linda pös iväg vid 6 tiden.
Det va då vi lekte en liten lek som Stefan hade fixat, vilket blev lite kaos artat..haha. Men roligt va de iaf!
Efter detta tände dom brasan ute så man stid väl ute en stund, gick in å värmde sig å gick sedan ut igen för att grilla korv! De va musigt de!

När klockan sedan började närma sig 12 så satt vi vid köksbordet, å alla va super trötta nästan så att dom ville skita i tolvslaget :P Men 00.00 stod vi och skålade in det nya året! Kvällen summeras som bra!


Ikväll är man bjuden hem till Johanna, vilket ska bli trevligt. Jocke kommer ikväll också, får se om han hittar en lekkamrat så länge ;)  Det blir ävne oxfilé å nått gott till hemma ikväll, ja är sugen på kött ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback