Extra Extra!

Glömde skriva med en händelse från dagen...

Jämt när vi klivit innan för dörren så ringer telefonen. Ja svarade å de va nån själ från Karlstads Universitet.
Hon sa att jag hade blivit intagen på socionomprogrammet. KLUMP i MAGEN!!
Ööö, va ska ja göra..? Jag sa de att jag börjat en kurs i Socilpsykologi idag. Så ja vet inte riktigt..
Jag sa även de att jag valt att läsa kursen eftersom att ja inte vet riktigt om ja vill plugga till socionom eller lärare eller va ja nu vill. Så att ja får lite extra betänketid liksom. Så jag TACKADE NEJ. Det känns kul att se att man kunde bli intagen iaf, när de va så jävla många som sökt de.. haha :)
Men nu kör ja på med kursen så får vi se vad det blir till hösten.
Å förhoppningsvis gjorde jag någon annan människa glad, som fick min plats istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback