100308

Då va de måndag igen då, veckorna bara rullar på! :)

Eller, eller ska man vara glad för de? En tenta på G ju, kan ju säga att ja börjar bli smått nervös! Ja å P ska iväg till Torsby å hämta mina böcker sen, som ja skulle ha gjort i fredags. Men de stängde ju klockan 16 så de va inte något att tänka på de.. Men idag stänger dom inte förrän 19 så då ska vi väl ändå hinna :) Måste ju börja läsa nu liksom! De är gött att vi bara ska ner på onsdag mellan 13 och 15 så att man kan komma ikapp med läsningen :)

Jaja, ja har iaf precis ätit mat. De va ja som hittade ett recept idag på nån gratäng likande lunch. De smakade helt okej, fast till nästa gång sak såsen vara tjockare. Man lär sig av sina misstag...
Senare blir det då träning, som vanligt. Ska bli skönt att få springa lite, känner mig så slööö...

Haha, ja å M va upp til Skidstadion förut å provade på att åka längdskidor. De va ett tag sen ja skrattade så mycket alltså. Ingen av oss kan, mamma hade ett par stenåldersskidor och jag lånade ett par av moster. Herregud alltså, innan man hittade balansen-. Kan ju söga att det är inte i närheten av som att stå på ett par vanliga skidor. Jag drog mig minst 4 ggr, haha. Den första vurpan ja gjorde va att ja skulle testa mig att luta bakåt, för ja tänkte att det kanske bromsar farten då, men då föll ja pladask på rompaa. Haha, ja har ju ingen aning om hur man bromsar på ett par sånna där heller. Men ja började få in den rätta knycken till slut, tror ja. Det såg säkert för jävligt ut. HAHA!
Men ja ska nog in på blocket å kika lite nu å se om de finns ett par billiga skidor, för ja vill lära mig. Tänk va skönt att vara ute å glida när de är sånt här fint väder som de är idag! :)

Jaja, nu ska ja kika lite på tvn innan ja å P ska iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback