100319

Idag fyller Kusin-vitamin-Anna år, så grattis, grattis! :)

Gick upp för ca 2 timmar sen, fattar verkligen inte varför ja inte kan sova längre?! Det är verkligen frustrerande.
Försökte med att lägga mig senare igår, tänkte titta på Familjen Jackson 22.40. Jag satte på tvn i mitt rum å la mig. Somnade efter första pausen...suck! VAknade 10 i 12 av att tvn fortfarande va på så de va bara att gå upp å stänga av den, somnade om direkt ja la ner huvudet på kudden igen.

Så på dessa 2 timmar har ja suttit i köket å ätit frukost och suttit här vid datorn. Tänkte att ja gör det nu på morgonen så har jag det gjort. Tänkte även dra iväg å träna en sväng. Så har ja även det gjort. Sen täntke ja sätta mig med skolböckerna....
    Klockan 4 är det slut på det iaf, pappa kommer hem å då ska vi iväg till Anna en sväng. För att fira henne, kanske blir nån go, go tårtbit? ;) Efter det, nån gång ikväll, så ska brorsan spela match, hemma mot edebäck. Skulle va roligt att se, men ja kommer inte riktigt ihåg vilken tid det va. För de kan ju krocka med sista bussen mot Myra.

Joxxi kommer ju hem idag!! :D  ♥  ♥  ♥
   Ska pasa på att ha ett riktigt Fredagsmyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback