100322

Månda môôran...å ja låg å sov i godan ro. Tror ja skulle kuna sovit länge idag. Men ikke! 8 minuter i 8 ringer min mobil. Vilket jag inte uppfattar till en början, men till slut så vaknar ja till å svarar.
" Ja, hallå?..."
- Ja de är, bla bla bla, från Asplundskolan. Skulle du kunna va vikarie för Ulf idag?
Vaknar till ordentligt!
"öööö, ja, de skulle ja väl kunna vara!"
- JA!, va bra. Du ska ha musik, med 8or!
"ööö, okeej...? Ja men de kommer väl säkert funka.."

Alltså, jag och musik?! Jag trodde ja skulel svimma. Haha. Men de va roligt iaf, eller nått. Ungarna gjorde typ som dom ville. Ja sa bara att de fick spela valfri låt på gitarr. Vilket en del gjorde... en del satt å prata, en del spela trummor å keyboard. 
   Ja bara satt på en stol å flina. haha. Sa väl till dom nån gång då å då. Men jag tror de tyckte det va rätt slappt å skönt ;) Inte dumt att tjäna lite extra så nôr!
   Fick ju även äta lunch på skolan. Ulf hade något på schemat som hette "pedagogisk lunch". Man sitte då i matsalen och äter med alla barnen å ser till så att allt är lugnt och fridfullt. Man får ju betalt också, så de är ju nice! Skolmatsalen bjöd på hamburgare! Som jag saknat dom, de va underbart gött kan ja säga! :D
   Fick mig ett par timmar imorgon också. Då ska ja ha matte och no så det ska bli intressant tycker ja. Får ju då känna på riktigt om det är några ämnen som jag vill arbeta med :)
   Får äta lunch även imorgon och då bjuds det på fiskbullar. I'm in heaven!!! Tusan vilka perfekta dagar att få lunch på! Woho! ;)

Jaja, sitter nu å väntar på att få åka på träning. Åker väl härifrån om 3 kvart skulle ja tro. Gött att få röra lite på fläsket efter fetis-helgen! ;)

Jag vet att jag har mycket felstavningar, men jag orkar inte göra något åt dem! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback