100323

Snart sluta på mars nu också ser ja. Å det bara regnar å är slaskigt...SUCK!

Har då idag varit vikarie igen, hade matte å no! De va roligt, fast jag behövde inte hjälpa till med så mkt på matten. PÅ no:n fick jag va med lite mer. I slutet gjorde vi en lek, å de va skit roligt! :)
   Fick reda på att den jag är vikarie för ska vara borta hela veckan så ja fick vara vikarie hela veckan om det passade. Kom dock på att jag inte kan imorgon då jag ska ner till skolan på grupparbete. Tusan.. Men torsdag och fredag ska jag iaf va där. KULIT!! :)
  Fast jag vet inte jhur jag ska få tid att träna på denna tentan jag har heller. Ida kommer ju hem under helgen så henne vill man ju umgås med som bara den! Å sen nu är det ju skolan om dagarna. Jag får väl sitta uppe tills sent på kvällarna, fast vart ska jag få orken ifrån?!
   >> Hjälp mig någon!

Imorrn är det inte sagt att jag hinner med på träningen heller. Det står att vi ska gå till 17 imorgon och då hinner jga absolut inte. Men det spörs, det är ju som sagt grupparbete och då kan man sluta tidigare. Fast bussen som går så att jag är hemma klockan 16 går 14.10. Och det kommer jag nog inte att hinna med. Så då får jag åka med busse halv 5 och är hemma runt 6 så det ser inte så ljust ut...
Men frågan är om man ska ta bilen kanske..? Aja, se spörs!

Nu blir det läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback