Sugen?

Hoppsan!
- Då va de helg igen då.
Denna kom däremot lite tidigare, har varit studiedag idag. Så denna dag har ja spenderat lite i karlstad. Blev bara ett par timmar, men hann med att köpa mig en ny topp å ett par tights från Gina. Fick mig även ett par skor, som va välbehövliga. Mina nike skor är så hårda i sulan nu så man får ont i ryggen efter 5 min när man går i dem.. I fall någon vill veta liksom..
   - Efter Karlstad drog ja å mamma ner till Elina å fräschade upp oss lite. Blev skit snygga i håret nu ju ;) 
 Camilla fixade med fruktsallad som vi åt efteråt, de va hur mysigt som helst! Synd att de inte blir av oftare bara.
Men nu har vi gjort upp en tid på sportlovet iaf å då är de deras tur att komma hit..
Sen va ja chaufför också, till bergsäng skolan. Trevligt..

För övrigt är ja väldigt party sugen! Har inte varit ut på jätte länge känns de som. Har fyra matcher kvar i serien sen blir de lediga helger! ;)
-Party, party!!

Guten nacht!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Sandra, jag blir så glad att du är partysugen. Jävlar vad party det ska bli när du inte har de där matcherna då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback