2 1/2

Män, tusan va ja gillar den serien. Stört skön! :D

Sitter här, nytränad, ny duschad å ska ta mig en kopp te. Sen blir det nog förmodligen sängen som gäller för mig. Måste få mig lite mer sömn än ja fick inatt, uscha!
För att ha sovit dåligt inatt så känner ja mig ändå på bra humör. Ja vet att ja ska på bugg imorgon, å på torsda ska ja till munkfors, å dessa händelser tänker man inte på utan ett leende på läpparna :)
Känner mig också glad för Idas skull som va å tränade med damlaget ikväll. De tycker ja är grymt roligt :) Nu är det bara att visa vart skåpet ska stå, I belive in you! ;D

Imorrn, ska vi ut å gå. Ja, Ida, Malin, Becka å Linda (+ björnen). Blir 5an i vågbacken å självklart ska stavarna med, här är vi inte 19 år nej. Utan 60+, å de är gött dä!

Teet väntar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback