100419

Månda môran!

Ja, jag överlevde natten. Men jag kat lova att det tog ett tag innan jag vågade att slappna av...haha, va löjlig man kan va! Somnade jätm innan 1 tror ja, sen vaknade jag kl 2, kl3 och sen klockan 6. Klockan 6 va det KATTEN som väckte mig.. MJAAAUuuu! Jag gick upp, för tjockisen skulle självklart ja mat... En halv timme senare:
MMJAAAaaaUUuuuu!! Vaknade igen.. Kattskrället va hungrig IGEN!
  07.50 ringde min mobil, asplundskolan ville ha dit mig å va vikarie. Men inte förrän 11, varför inga så tidigt då?! Muppar. Självklart så hörde KATTEN mig och kom in å mjaua, HUNGRIG! Va är felet egentligen? Konstigt att han inte är smällfet alltså...

 Har bestämt mig för att denna kommande natt, ska bli lugnare och mer rofylld! :)

Så ja, ja va vikarie idag. 2 timmar fick man ihop..något extra iaf! Svenska och Engelska, å shit va gött de va. Inga jobbiga ungar alls! Mkt skönt :)
Mellan de två lektinerna hade jag en 2 timmars rast. Jag och Malin tog oss en promenad runt Hagfôrs, sen bar de av tillbaka till skolan och lunch :) MIn egen köttfärsås, med squash...eller va dom nu heter? De va faktiskt gott så de ska ja äta nån mer dag, om ja inte hittar på nått annat roligt med de ;)

Hockey ikväll också. 3e matchen HV-DIF, taggat! (1-1 i matcher)
   Lite tråkigt att sitta, kolla å skrika själv bara :-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback