100104

Måndag å har iadg tillbringat mesta dels av dagen i Myra. Kom hem vid halv 5 tiden.
Ja å Jocke har inte gjort alls myckt, gått ut med vovvisarna, ätit en redi frukost, tittat på tv, gjort spaghetti och köttfärssås. Vilket va SUPER gott :)

Ska snart göra mig iordning för träningen tänkte ja..Känner mig riktigt sugen idag. Men det känns som om att det är en förkylning på gång i kroppen. Vilket inte är allt för bra. Får hoppas på att det inte är så..
Har inte hunnit med att åka bort till Kansliet idag heller, vilket jag skulle ha gjort..hmm... Får väl se om Sören får dåndimpen på mig, haha! Tar iaf med mig lappen upp.
Idag är det jag som tar bilen, äntligen. Ja har bara åkt med hele tiden ja, emn nu är det ändring på de ;)

Imorrn måste ja till Af också, suck för det där stället alltså! Blää.. Hoppas de hjälper mig nu å fixar så att ja får lite Money ;)

BYT OM VARE JAA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback