100119

Tisdag...

Tänkte idag sätta mig å räkna lite på resorna ja ska göra till Karlstad nu under våren. Titta på busskortspriser m.m. Men de går såklart inte! Jag kommer inte in på varmlandstrafik.se!!! Får rôck på de där...
Får väl gå in å titta senare.
Har snart läst ut boken också. ca 40 sidor kvar. Har aldrig läst ut en bok så snabbt i hela mitt liv. Men ja har två böcker till att läsa ju så ja hinner nog att slå mitt rekord ganska snart..

Ja å Malin funderar på å åka bort till tatueringsgrejset som har öppnat här i hagfors, får de hur det blir med detta. Hon logga ju ur msn...
Fast just i dena stund logga hon in tillbaka, när man talar om trollen...
Ännu senare idag hoppas ja på å få lite tid med girlsen, då Ida åker bort redan imorrn. Höll på att skriva hem, men de är inte hem. Hem är här!!

Aja, skit samma. Ska nog gå å läsa lite nu :)

Åt årets först semla förut, de va mumma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback