100120

Jag blir galen på alla dessa busstider å byten, ja fattar verkligen ingenting!
Tur att ja ska ha bilen första veckan. Så ja kan va lugn ett tag till. Men när februari börjar, ja då..då kommer ja att vara vilsen/försvunnen. Kommer säkerligen hoppa av på fel ställe å ta fel bussar.. NERVÖS! :S :P

Aja, de ordnar sig väl kanske... Har iaf börjat skumma lite i en annan bok idag. De är så bra för att de är folk som haft böckerna innan mig som inte har suddat ut och tagit bort en del anteckningar å vikta kanter. Man kan ju hoppas att det kan komma till användning (a) :)

Ja, just nu har ja en sockerkaksmet som håller på å värmer sig i ugnen och hoppas på att bli en fin sockerkaka! Ska bli gott! Jag tycker det är himla synd att smeten oftast är godast, hälften försvinner ju innan man fått in den i ugnen. Konstigt nog..(?)

Jaja, till helgen blir det väl match som det verkar för min del. Som det ser ut och känns förtillfället... Men det kan ju ändras snabbt.. Tobbe visste inte om han skulle jobba till helgen å om han nu gör det så blir det ju ingen resa till Orsa. Skit samma, de spörs!

Snart plingar ägg-klockan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback