100320

Tårta + smörgåstårta + godis + chips + cola. Ja, det blev en hel del fredagsmys igår kan jag säga. Men gott vare!
Idag har kvresten av godispåsen ätits upp, en bit smörgåstårta, senare blir det kladdkaka å efter det chipsen som är kvar! haha. Riktig fetishelg, mycke gott! ;)
   Sov då i myra inatt. Kom dit när klockan va halv 12. Lagomt irriterad för att de tagit så lång tid på sig att komma hem. Men de va inte mycke att göra åt, de va som de va :P La oss vild 2 tiden å ja kan säga att ja va skapligt trött då...
   Vaknade vid 10 och tog bussen hem vid 2. Frågade Malin om vi intee kunde ta en promenad. Men hon kunde inte för hon va upptagen med att måla Johannas lägenhet. Så jag frågade om de skulle behöva hjälp å de sa att ja skulle komma. Så ja hoppade av bussen vid sättra och gick dit å måla lite. Trevligt med sällskap när m&p ändå va i säfsen å åkte skidor i detta underbara väder vi haft idag. Va kvar till halv 5 ungefär å då skjutsade Malin hem mig :)

Ikväll, eller snart ska ja å Malin hem till Lindisen. Malin har bakat kladdkaka! WOHO! Vi ska väl typ säga "hejdå, å ha de så bra". De ska åka till USA å vara där i hela 3 veckor. Lite avundsjuk...hoppas att man får göra en sådan resa någon gång i livet!
   Sen ska ja försöka få mig skjuts till Myra, eller Sörby eller va de nu va... NOGA!

Hade vart kul att dra till Tims och Cherins 20 årskalas ikväll, men känner att ja är båda för trött och för upptagen med annat! ;)

Ha en trevligt lörda!
>>> Shake that asssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback