100330

Sitter här i soffan, helt utslagen efter denna dag.

  Dagen började 05.45. Frukost. 06.30 begav vi oss (jag & M) mot Karlstad.. Jag hoppade av vid universitetet med en fet klump i magen. Pga nervositet. Jag gick in i 11 huset å letade upp anlslagstavlan där det stod vilken sal vi skulle vara i. Tur som var så låg salen alldeles intill så ja behövde inte leta vidare. Fixade in mig i salen, genom att prcika av mig å visa leg m.m. Sen bar de av längst ner i salen, hänga av sig jackan å låsa in mobil å plånbok.
  08.15 började tentan! Jag kände verkligen hur hjärnan låste sig för någon minut, men bara ja fick sitta ett tag så kom jag väl igång. Ungefär kvart i 10 va jag klar.
  Svarade iaf på alla frågor, mer kan jag inte göra. Nu är det bara att invänta resultatet. Nervöst!!! Ska hålla tummarna för mig själv och hoppas på att ja inte får göra om. Men om så är fallet är det inte så noga, de är bara å göra om! SMART va?!
 
Efter tentan tog jag bussen in till stan där M och syster va. Vi gick i affärer å åt sedan lite kina mat. Vilket var super-duper gott. Fick med mig en klänning hem, nått ska de väl alltid va?!
Vi kom hem nån gång efter 4 iaf.
    1 timme senare drog ja och P iväg till badhuste å simma lite. Blev inte så mkt sim för min del. De va nått norskt-träninglag där å hade hyrt in sig på två banor. Typ halva bassängen, sen av de massa små ungar där också som hoppade å plaskade. Några längder blev de iaf...

Efter detta bar de av hemmåt. Dags för hockey, SAIK-FBK. Färjesta förlora, haha. Synn!!
Ja, som sagt, nu sitter ja här i soffan.

Ska ringa Jokken efter 11 någon gång, om jag nu kommer orka hålla mig vaken till det. Annars, i värsta fall, får det vänta tills imorgon. Han kommer ju hem då till och med!! :)

Jag känner verkligen hur skönt jag kommer sova ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback