Bilder!


Så såg tattueringen ut, innan han börjat med nålen! Sprötena ser lite roliga ut här, men de blev inte så i slutändan. haha.



Strax efter att den va klar. Röd å härlig, sved som tusan gjorde det också!



Några dagar efter. Han ska få fin poutsa den lite nu har jag märkt. Ett ex är ögonen som sitter på huvudet, dom ska bort :)



Så låg Malin och blev märkt!



Så såg hennes ut jämt när han startat. Har tyvärr ingen efter-bild


För att lägga upp en bild på något helt annat så blev de på min frukost som jag åt häromdagen.
Mycket god.


En bild på vårt gamla klassrum som vi målade om på högstadiet.
Jag va med å måla "musse Pigg" tavlan, om man nu kna kalla det de..
Jag hade matte i det klassrumemt nu när jag va vikarkie och Ida bad mig att ta ett kort, för hon ville se hur det såg ut nu ;)


Have you met Per, den french bulldog(tror ja de är)?
Grymt söt, stabil liten vovve som går runt å grymtar! Han är jätte cool,
ni borde träffa honom! ;)



Så här såg det ut i min säng när jag pluggade. Papper överallt.
Ordning..? Ja, ja visste på pricken vart jag hade allt! ;P



Så ser sängen ut nu, nybäddad och goooo! :)



Malin!! OM du ser detta, stick till Lidl! Jordnötsrutor till ett billigt pris, 3.69 kr/kilot eller nått liknande.
Jag har köpt på mig så att jag klarar mig under helgen iaf ;)



Nej nu blir det inge mer. Tänkte dra till duschen å tvätta håret!

Bajs!




Kommentarer
Postat av: malin

HERREGUD!! Billigt!! Oj oj oj! Måste att dra mig dit någon dag!! :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback