Dooh!

Packa, packa, packa.. jag spyr på att packa! De är verkligen det tråkigaste jag gjort på länge..å de värsta är ju att de ska upp igen på måndag. Usch!
Jag är klar snart iaf, å de känns gött. Lite små plock som ja inte vet vart ja ska göra av riktigt, men det ordnar sig. Mamma och pappa kommer hem ikväll så imorgon får vi hjälpas åt!

Ska hämta Jocke strax, ska äta lite mat när vi kommer tillbaka. Jag är Hungrig! Vet inte vad vi ska hitta på att laga bara..tror de får bli majskolv och något mer. De är alltid gott :)

Ikväll ska man träffa några från klassen, vet inte riktigt hur många vi blir men det spörs. Kan vara trevligt att bara sitta å snacka lite å höra hur det går för en del.

Nej, ska ja hoppa in i bilen å dunka lite musik,
Tror ja måste sätta på mig solbrillorna.. Solen är ju framme för tusan!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback