091211

Ikväll är det IDOL-FINAL å ja är taggad till tusen! :D
Till detta blir det även lkite god mat. Malins goda röra till bakadpotatis! M m m!
Finns på
www.malinericsson.blogg.se ;)

Annars idag vet ja inte vad jag ska hitta på. tänkte ja skulle komma ur pyjamasen å komma iväg å träna en sväng. Kan ju behövas å kännas gött för den delen ;) Ska titta på Lucia tåget ikväll också, får inte glömmas. Måste ju få lite Flash backs ju! Lussevakan förra året är något jag sent kommer glömma, det var verkligen helt crazy! Å så FORBANNAT roligt!
Satt å titta på kort därifrån igår, å skratta för mig själv. Så himla sjukt! :P

Nej, på med tränigskläderna , latmask!
Have a nice friday!


Kommentarer
Postat av: malin

Jag funderar också på att göra den maten ikväll :D haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback