091214

>Månda môôran!

Va till Af klockan 11. Ja knackade på för att ja såg att de satt ett gäng där inne, på söka-jobb-kursen, som ja nu skulle på... Jag gick in å fråga "oj, är ja sen?!" Får till sva: " Ja vi började klockan 10".. Ooops! Bara 50 min försenad då! HAHA! Men aj fck mig en snabb genomgång efteråt så ingen skada skedd ;)
Fick för mog att det va 11 för ja ska va där imorgon också, å då är det klockan 11 så ja fick en koppling där antagligen. Aja, de va inte så noga! :P

Ja, annars då?! Det snöar ute för tusan! De kanske blir vinter snart ändå? Det vore ju nice...
Idag kommer Jocke hem också, ska bli gött de! Vet inte när bara, men ja hoppas att det är snart, det är dryygt att vänta tycker ja. Han har inte satt i sitt svenska simkort iaf, för mitt sms gick inte fram så i Sverige är dom kanske inte än, om han nu inte skulle ha glömt att byta? För det vet man aldrig med honom! ;)

Träning ikväll, gött dä! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback