091230

Ny dag..å ännu kallare. -26 va de klockan 10 när jag gick upp imorse, fy tusan säger ja!
Å vi har int mer än 16,17 grader inomhus hellr så man fryser vart man än är, äcklit!
Men det vänder snart har jag hört talas om, mycke bra!

Idag ska jag då till Af å kansliet, blir vid 2 tiden då pappa slutat. Eftersom att min egen bil är igen snöad. HAHA. Stackars Olle har stått i flera dagar. Bara det blir mildare ska han ut på vägarna igen :)
Senare ikväll blir det då träning i exär. Kul kul. Eller ja tror att ja ska de iaf, har itne hgört nått från Malin än. Men de fixar sig de där vettja! Träningen är emllan 6 och 7 har jag för mig. Jag ska med en buss i hagfors som ¨går till Myra klockan 8. Å det är sista bussen, så det är bara på att hoppas att inte eftersnacket blir allt för långt. Så ja hinner med den där bajsbussen.
Ja, ja ska till Myra för att Stefan sak hämta upp oss där imorrn. Då bär det upp till Våle på nyårs firande. Ser farm emot det. Kommer nig bli great.
Tror inte jag har hört en enda som vet säkert vad dom ska göra imorgon kväll, nyårsafton. Haha, mend e är gött att de kan bli lite spontant också, brukar va roligast ;)

Men men, nu tror ja att ja ska höra med mamma om man ska börja med maten eller inte.. För nu börjar jag bli lite små hungrig. Om inte maten kommer snart får det väl bli en apelsin så länge..


Ja just det på tal om frukt. Ja kom in på kursen jag sökt på universitetet, socialpsykologi. Hoppas det blir bra, får ju nått att göra iaf. Än att sitta här hemma, för det börjar gå mig på nerverna nu! :P

1,5 dagar kvar på 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback