"äntligen" har skitungen åkt hem

Tänk va tyst å lugnt det har blivit här nu, sen Malvis åkte hem. Shit hon tjatar verkligen öronen av en... :S

Ja, mina ärenden blev halvt avvklarade. Kansliet hade inte öppet. eller de va ingen där. De stod att dom skulle va där mellan 8-15 men icke. De är väl kanske för att det är nyårsafton imorrn, kanske, kanske??
Af, gick det bra vid iaf. Nu får ja nog snart hem mina papper. Nöten som skulle fixs så att jag fick det hemskcikat. Har inte tryckt på "knappen" så att det skulle skickas..  de ä ju bara för dryyyga där bort. Uscha.
Gött att ja slipper dom sen. Eller ja hoppas de..iaf.

Inte har det blivit något varmare inne heller, 16,5 grader hela dagen. Fatta att det är svinkallt här inne. Sitter med mössan åp å hackar tänder. Nej för tusan ge mig sol å värme nu!!!
-25 grader ute..mysigt.

Nu ska ja byta om ja, träningskläderna ska på!!
Gött med lite värme på planen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback