Munkfors

Med datorn å två stora hundar i knät sitter jag i lägenheten - Jockes lägenhet.
Har varit här å hjälpt till å fixat å grejat en del. Och det börjar blir lite små mysigt nu. OM man inte tittar på väggarna vill säga. Den som bodde här förut fick för sig att han skulle börja spackla å greja. Men mer än så blev de inte. Så de finns en del vita fläckar å hål på väggarna. Men de gör väl inget, de går att leva med så länge! :)

Sitter just nu lyssnar på när hundarna - Buck & Mig - när de ligger å snarkar ikapp. Förstår verkligen inte hur hundar kan snarka så högt!
Annars så gör man inte ett dugg, väntar på att Jocke ska komma hem, han är med Tony upp till > Ena.  Skulle hämta grejer till lägenheten. De åkte för en timme sen nu tänker ja, å J ringde för ca 20 min sen å sa att dom inte kommit från Munket än! DRYYYGT! Men men, mer tid vid datorn får jag ;)

Imorrn blir de kina-mat uppe vid centrum, mumma säger ja! :) De blir även hemfärd och senare på kvällen bli de träning, gött å va igång igen.
På tal om träning så fick vi va med om ett "box" pass som heter duga i fredags! De va super jobbit, men ändå roligt. Den innehöll en del Koordination, som ja verkligen suger på! Måste verkligen förbättra de. :P Fick ett ordentligt träningspass igår också, 1 timme innebandy, med en hel del spring å efter det 1 timme styrka.. mmm :) GOTT!


Nej, nu får de vara nog med skrivning för idag.

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback