>>X<<

Det är lördag.

Denna vecka drog skolan igång, i torsdags rättare sagt. Detta innebar en liten mjukstart iaf. Två sovmorgnar å en kort fredag. Nu ska ta vara på nästa vecka iaf för då är de den sista vecka vi har kvar vårt schema.  För den 19:e eller om de va senare så får vi de nya schemat. Och det var inte det roligast jag har sett.
- De ja är mest less på är fredagarna. Börjar likadant som nu (10.45) men slutar klockan 4! Inte de roligaste lektionerna heller, fysik B å biologi B. Men men, de är väl bara att bita ihop. De är ju bara en termin kvar! typ 21 veckor :) sen Studenten! Underbart!

>Igår
- Hemma mot skoghall. Förlorade med 7-2. Sämsta matchen hittills. Inget stämde...
Men de är bara att glömma och ta nya tag tills nästa fredag. Borta match mot Nordmarken. Taggad!

> Idag
Jocke är hos Markus på födelsedagskalas. Själv sitter man här och väntar på att han ska komma hem (inge ovanligt). 
Har bakat mig en kladdkaka idag, som ja funderar på att smaka på snart. Fick nytt recept av Ida, hoppas den är god! :D

>  Imorgon 
Jag och Erika ska göra middag till > Jocke å Nicko. FÅr se vad vi hittar på för något.. Mys :D


Ha en bra lörda kväll!


Kommentarer
Postat av: Gila

Vecka 6 går jag ut på praktik, när jag kommer tillbakak till skolan är det bara 12 veckor kvar. Fatta, fan va skönt!!! :D

För vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten, FÖR VI SKA TA STUDEEENTEN! FY FAN VA VI ÄR BRA! :D

2009-01-11 @ 11:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback