Fredag = Partaj!

Den uträkningen stämmer bra på ikväll iaf.
För ikväll bär de av till Sunne och Kolsnäs! Å ja är taggad till tusen, men som synd är ju klockan bara 11..
Verkar bli mycke folk så funderar faktiskt på att gå in idag. Vilket jag inte gjorde i onsdags.
Men hade ju roligt utanför ändå, träffa ju Simon, satt i jesus bussen å myste m.m.. :)
 På onsdag kväll, innan vi åkte mot sunne så va vi på födelsedagskalas hos Elinis :) De va roligt, å gott med tårta å kladdkaka måste ja säga! :)

..Undrar vad vi hittar på ikväll, innan sunne! Spörs :)

Nu under dagen ska jag iaf försöka packa lite mer. Mitt rum ser verkligen ut som ett bombnedslag nu så ska försöka få bort sakerna som ligger på golvet. Få ner det i lådor..
Men först ska ja hoppa in i duschen!

Ha en trevlig fredag. Vad du nu än ska göra..
För min del blir de röjj! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback