Myck liv

Ännu en dag framför tvn, kan inte fatta att ja orkar..
Men idag har de hänt något mer för mig i alla fall. Började plocka ner saker från min hylla, la in de i tidningspapper å sen ner i en bananlåda. De gick rätt så bra till en början, men sen blev jag uttråkad. Så jag gav upp. Gjorde istället ett försök med att få upp brorsan ur sängen. De va ju inte så lyckat kan ja säga.
Började med första väckingen vid halv 12, sa då att ja kommer igen om 1 timme.  Han somna om å ja gick dit igen 2 timmar senare, jag gav honom alltså lite extra tid. Klockan va då kvart över 1, halv 2. Då började jag verkligen få liv i honom, men han tjata om att ja skule sätta mig å kolla på tv, så skulle han komma snart.. Jo, men visst! Satt i en timme till och vänta. Å sen kom han äntligen upp!
Så vi drog till pekås och inhandlade lite mat, frukt m.m. Är ju själva hemma till på onsdag. M&P är i strömstad å gottar sig!
Å när de väl kommer hem igen på onsdag drar dom igen på torsdag, då är de upp till torsby som gäller. Timmy ska dömma i Svennis cup å jag stannar hemma. All by myself! gott!
Får se om de blir någon klassträff då, vore roligt iaf. 2 av dom drar in i lumpen på måndag, å 1 stack redan idag. De är nu man börjar skiljas åt. Tråkigt, men de är så de är! 

På tal om golf, så sov jag väldigt dåligt inatt. Vaknade fler gånger å hade svårt att somna om. Men de blir väl så när man har måga tankar i huvudet. Ikväll klommer iaf älsklingen hit, å då ska ja nog kunna sova lugnt! De brukar va så iaf :)

Kanske ska fixa en liten matbit åt honom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback