Ska göra en LISTA!

Har varit med om en sak till, som riktigt Suger!
Fiske, de är verkligen tragiskt. Va iväg med pappa å grannen ikväll. Fick inte en fisk, de drog inte lite i flötet ens..
Inte för mig iaf..men de är väl som vanligt.

Nog om de tagiska.. Börjar känna mig lite party sugen nu. De är väl dax snart då, kanske?!
Blir nog att man drar till sunne till veckan, om de blir något röj. Men de lär de väl å bli antar ja.. :)

Imorgon ska man försöka få ihop de flesta i klassen och träffas. Tänkte ta en kväll i staffa, grilla, leka. Bara umgås! Men som de ser ut så verkar inte vädret hålla uppe! Så de får bli inne hos någon, eller också vänta på att vädret blir bättre någon gång! Får väl se, får väl se..

På tal om golf så fick jag något ryck igår och satte mig på cykeln å cykla till Munkfors. Åkte på klarälvsbanan, både mysigt å skrämmande kan ja lova! Va fint att åka i råda där man såg sjön, när de va soligt å så. Men mer skrämmande blev de sen när man bara hade skog omkring sig. Värre blev de när man kom till Myra å såg de där "spökhuset", såg läskigt ut på dagen till och med. Men de fann faktiskt ett hus, på samma ställe som låg alldeles in till cykelbanan. De såg jävligt läskigt ut måste ja säga! Så de va bara att trampa på som en idiot till de var utom synhåll! :P
Efter ungefär 1h och 50 min (tror ja) va jag framme iaf. De kändes verkligen underbart!
Väl i munket va Buckis på besök, å tänk så man saknat honom!
Så de blev mycke mys med den dreglande, 70 kilos bamsen under den vistelsen! :)

Men men, nog tjatat! Känner att min text inte hänger ihop ett dugg.
Noogaaa!
 Nu blir de väl sänga!
Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback