Sjuk

Vaknade imorse å kände mig ine alls kry. Visade sig när jag väl kommit upp att ja fått feber! Har nog aldrig tyckt så synd om mig själv som ja gjorde då, å itne blev de bättre av att Jocke satt bredvid å tog hand om mig :)
Ibland kan de vara lite mysit att vara sjuk!

Ja, så de blev ännu en dag framför tvn kan ja säga. Har i alla fall något att klaga på nu! ;) Har faktiskt tagit mig ut med bilen å skjutsat älsklingen och till och med varit in på pekås, inte dåligt om ja själv får säga de!
Ingen packning idag alltså, de går verkligen segt framåt. Vet inte hur ka ska lyckas hinna tills på måndag! Men det ordnar sig, de gör de alltid!
När man ändå är inne på flytten så kan ja berätta att de va en tjej som ringde till mig tidigare idag. Hon ringde från linköping universitet. Undrade om jag tackat ja till utbildningen å om ja fått alla papper m.m.. Hon va verkligen jätte trevlig å hon gick desamma som ja ska gå ,högskoleingenjör i byggnadsteknik. Så hon gav mig hennes nummer å mejl så de  vara bara att fråga å om de va nått. Å de känns bra :) Hon berättade också om att tjejerna som ska gå utbildningen ska träffas dagen innan uppropet å ta en fika å lära känna varandra lite. De kändes väldigt roligt, så ja ska nog ta å gå upp till centrum då å få se vilka tjejer som man ska gå i samma klass med i 3 år :) Just nu känns allt spännande, kan knappt vänta! :)
På måndag blir de i alla fall första natten i lägenheten! :)


Nu blir de mer tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback