091128

Igår blev det inget skrivande. Åkte till Karlstad kvart i 7 på morgonen, med tahoen. Under tiden den va på service åkte vi hem till Maria å sne ut på stan en sväng. Blev inge nytt till garderoben. De blir de nog inte heller förrän efter jul, fattigt! :P Men men, vi kom hem jämt innan 4 iaf, å då va Jocke med.
Klockan 5-10 över 6 stid Malin utanför med bilen sin å då åkte vi mot Älvstranden. Hagfors-Munkfors, div2.
Rätt rolig match, trodde den skulle va lite roligare faktiskt! :P Den slutade 6-3  till hagfors iaf, vilket dom va värda.
Ja, sen tog vi oss en promenad hemåt och åt kyckling och potatissallad :)

Idag har jag hjälp till att knåda degen till Lussebullarna som bakades. Å Gissa om dom blev goda?!
Superduper goda!! Så en fika blev det helt klart, med sådant å mjök till! Mumma! Slängde i mig 3 stycken, sen tog de stopp! Kändes som en enda stor klump i magen! Gôtt ;)
Jaa, sen har ja vart å handlat ingredienser till mig go, goa sallad! Så det ska ja snart börja förbereda så att vi får mat för kvällen! Gottigott gott!

Imorrn är det ju skyltsöndag här i hagfors. Men ingen av mina kompanjoner är ju hemma! M&p åker till Örebro för att gå på nån revy, Jocke är inte hemma, han är i sala med AFTS. Ida, som ja alltid gått med annars är i Sälen!
Så ja får se hur ja gör. Funderar på att bli med mamma och pappa till Karlstad å va kvar där tills dom kommer hemåt igen på kvällen!
För isf kan jag ju ta med mig Malou ut på stan å fika eller nått kanske, de kan ju va mysigt! :) Sen när vi åker mot hagfors kommer vi ha Leija bebis med oss! Ska bli kul att få ha henne här under en vecka! :)



Lussebullar är väl ändå ett teckan på att julen snart är här?! :)



Leja-bus! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback