091130

Dagen i Karlstad igår va helt okej :)
KOm till Maris vid 11 tiden å då fika vi med lussekatterna jag hade med. Sen vid 1 tiden drog vi ut på stan. Mycke folk! Så vi va int ute allt för länge, 2h ungefär. Gick bara inne på mitticity, de va så gråkallt ute :P Men en toopp fick jag med mig hem, alltid något! ;) Efter detta åkte vi hem å lagade mat, kyckling, ris å currysås. De va gott de! Sen blev det bara mys farmför tvn å bus med lilla Leja.. eller ja å Malou bakade en kladdkaka. Å den blev hur bra som helst, har nog aldrig lyckats så bra! Men då lärde ja mig nått nytt också ;)
Klockan 8 drog vi oss hem mot hagfors, med Leja å hamstern Molly.

Leja har inte vant sig riktigt än, mycke gnäll. Men de är väl inte så konstigt, stackars liten bebis..

Ikväll blir det träning, får se hur det är idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback